Punta Mita Ocean Sports

CANCELLATION AND RESERVATION POLICIES

English


Punta Mita Ocean Sports – Cancellation and Reservation Policies

Punta Mita Ocean Sports – Reservation and Cancellation Policies

Introduction

Punta Mita Ocean Sports offers the premier aquatic activities in Punta Mita. In order to accommodate each of our guests, all of our activities are exclusive, and by reservations-only.

Reservation Policies

Reservations are held via credit or debit card. We accept all major credit cards, and payment in full is required at the time of reservation. Each user must sign a waiver of liability in order to participate. A parent or legal guardian must sign for all minors under the age of 18.

Although PMOS is not responsible for evaluating a participant’s skill or ability, we reserve the right to refuse rentals to those individuals whose skills do not seem suitable for the selected trip or activity.

Alcohol use is strictly prohibited. We will not transport anyone who brings alcoholic beverages with them to our facility.

Please advise us of any health or medical conditions that could potentially affect your party’s ability to participate on the chosen excursion.

Waiver (required)

A valid, signed waiver of liability is required to participate in all PMOS excursions and activities, or to rent our equipment.

Each adult will need to provide a waiver for themselves, and one of the parents will need to add any minors’ names at the bottom of their waiver, and sign a second time where indicated. Minors unaccompanied by a parent or guardian will need to bring a waiver, signed and filled out at the bottom, by their parent or legal guardian.

Member Policy

Please click on this link:  https://puntamitaoceansports.mx/member-policy/

Cancellation Policy

In order to maintain our commitment to all of our guests, Punta Mita Ocean Sports  operates a strict cancellation policy:

Refunds:

48 hours or more prior to reservation – 100% refund

24 hours prior to reservation – 50% refund or re book subject to availability

Less than 24 hours to reservation, including no shows and late arrivals – no refunds

Changes to your reservation or cancellations can be requested via email to info@surfmexico.com or by calling us within Mexico (329) 298 5055. All changes are subject to availability.

Return Policy (Rentals)

Any repair or alteration to any part of the boards or equipment without explicit permission of PMOS is penalized, and PMOS will hold on to a 100% of the Damage Deposit.

Prices and Exchange Rates

Prices are quoted and charged in US dollars. The exchange rate will be considered on the date of purchase/payment.

If you have any questions regarding these policies, please email us at info@surfmexico.com and we will respond within 48 hours.

 

Español


PMOS – Políticas de servicios

Introducción

PMOS ofrece excelentes actividades acuáticas en Punta Mita. A fin de proporcionar el servicio a nuestros clientes de manera eficiente, todas las actividades son exclusivas y vía reservación.

Políticas de Servicios

Las reservaciones deberán ser garantizadas a través de tarjetas de crédito o débito, o pago vía PayPal. Aceptamos las principales tarjetas de crédito y se requiere el pago completo al momento de la reservación. Cada participante debe firmar un deslinde de responsabilidad para poder tomar la actividad. Para menores de 18 años, el padre o tutor deberá firmar por cada uno.

Aunque PMOS no es responsable de evaluar la habilidad para desarrollar la actividad del participante, nos reservamos el derecho de denegar rentas a aquellos individuos que no se vean capaces de realizar la actividad seleccionada.

El uso de alcohol y drogas está estrictamente prohibido. No transportaremos a quien lleve bebidas alcohólicas consigo.

Por favor notifique cualquier condición médica que pudiera afectar su capacidad de participar en la actividad seleccionada.

Deslinde de Responsabilidad (Requerido)

Para participar en cualquiera de las actividades o rentas de equipo que proporciona PMOS (Surf México).

Cada adulto debe proporcionar un deslinde por persona, y uno de los padres o tutores deberá agregar el nombre del (los) menor(es) al final del  formato y firmar nuevamente.

Política de Miembros:

Por favor dé click en esta liga: https://puntamitaoceansports.mx/member-policy/

Política de Cancelación:

Para poder mantener nuestro compromiso de servicio con todos nuestros clientes, PMOS opera bajo una estricta política de cancelación que funciona de la siguiente manera:

Reembolsos:

48 horas o más previo a la reservación – 100% reembolso

24 horas previas a la reservación – 50% reembolso o reprogramación sujeta a disponibilidad

Menos de 24 horas previas a la reservación, incluyendo No Shows y demoras – no hay reembolso

Cambios y/o cancelaciones deben ser solicitados vía correo electrónico a info@surfmexico.com o telefónica al (329) 298-5055. Todo cambio está sujeto a disponibilidad.

Devolución de equipo:

Cualquier reparación o alteración a alguna parte(s) de la tabla o equipo sin autorización expresa de Surf México será penalizada, y Surf Mexico se reserva el derecho a quedarse con el 100% del Depósito de Daños.

Precios y tipo de cambio

Los precios están expresados en dólares americanos. El tipo de cambio se va a considerar la fecha de compra/pago.

Si tiene alguna pregunta con respecto a estas políticas, por favor envíenos un correo a info@surfmexico.com y responderemos dentro de las siguientes 48 horas.